Glas Hrvatske

15:31 / 05.09.2021.

Autor: Robert Mareković

Weekend Media Festival - kralj regije

Weekend Media Festival

Weekend Media Festival

Foto: službena fotografija / snimka zaslona

Rovinj je neupitno jedan od najvrjednijih bisera hrvatske turističke ogrlice, što se potvrdilo i ove godine kada je objavljen podatak kako je ovaj istarski gradić jedno od dvije najposjećenije destinacije na Jadranu. Prošle godine novo obnovljeni “Park” dobio je nagradu za najbolji europski hotel, dok je čar Rovinja i to što je, iako postoji ponuda za elitni turizam, dostupan i onima skromnijeg džepa. Ali, u Rovinju najiščekivaniji dan u godini ne događa se promjenom broja godine na kalendaru, već puno ranije, i to krajem rujna.

Tomo Ricov, čovjek koji je tijekom osamdesetih i devedesetih godina participirao u nastanku mnogih legendarnih DJ programa ali i bandova u Zagrebu, početkom novog milenija ušao je u svijet marketinga i organizacije događaja na najvišoj razini, što mu je donijelo nemjerljivo iskustvo. Miješajući svoje iskustvo, talent i uvijek recentnu informiranost, došao je na ideju kako pomiriti medije i poslovne interese u regiji, te se tako 2008. rodio Weekend Media Festival. Iako je ušao na velika vrata, WMF je bujao godinama, nudeći predstavljanje recentnih trendova, panele najvećih svjetskih stručnjaka, ali i pregršt poslovnih mogućnosti posjetiteljima rovinjskog Weekenda. Najkompetentnija figura za predstavljanje WMF-a jest sam idejni začetnik, Tomo Ricov, koji je na pitanje što je WMF, odgovorio sljedeće: ”Weekend je najveća poslovna konferencija u regiji. Počela je kao konferencija koja se u prvom redu bavila medijima i komunikacijskom industrijom, međutim odavno je to prerasla, tako da je sad tu cijeli tzv. kreativni business, IT, ali i umjetnost. To je jedina prava regionalna konferencija na koju dolaze ljudi iz svih država regije razgovarati o trendovima, sadašnjoj situaciji i kako poboljšati suradnju.”.


Riječ je o projektu koji ideološki nema pandan ni u europskim okvirima, odnosno na našem kontinentu ne postoji nijedan na ovaj način profiliran događaj, tek u Montrealu, Kanada, postoji sličan festival nazvan C2, koji se odvija u organizaciji legendarne plesne skupine Cirque Du Soleil. Ono čime se možemo podičiti je i to da je C2 nastao nekoliko godina nakon našeg prvog WMF događanja, pa da li onda možemo nazvati WMF autohtonim hrvatskim proizvodom i u čemu je tajna dugoročnosti projekta, Tomo Ricov: “U potpunosti. U samom začetku ljudi su se pitali što je medijska konferencija, ali eto, ovo je 14. godina festivala i danas svi znaju o čemu se radi. Tajna dugotrajnosti je što smo uspjeli održati atmosferu, atmosferu poslovnog druženja u neformalnom okruženju, također smo uspjeli održati razinu kvalitete stručnog ali i zabavnog programa. Ono što je bitno je da ljudi iz businessa imaju jedno centralno mjesto za poslovne susrete ali i druženje”.


U samom začetku prvi poslovni posjetitelji bijahu ljudi iz medija, a danas nakon četrnaest godina je gotov nezamislivo da netko iz medija ne sudjeluje na konferenciji. Prisustvovati ondje postalo je stvar novinarskog prestiža i gotovo potvrda vašeg kredibiliteta u medijima.


Iako živimo u turbulentnim vremenima, i ove godine u prostorijama stare tvornice duhana, posljednjeg vikenda u rujnu, moći ćete prezentirati svoje ideje, proizvode i usluge. Iako se čini kako je mnogo toga stalo u posljednjih osamnaest mjeseci, upravo krize stvaraju nove poglede, ideje i rješenja, tako da nikako neće nedostajati kvalitetnih tema, panela i viđenja.


Iako je godinama glavni slogan Weekend Media Festivala bio Najbolji vikend u godini, nakon što je prošlogodišnje trinaesto izdanje otkazano, ovogodišnji se radi, pod pomalo fatalističkim ali dobrodošlim sloganom Živio život. Jednostavno, čak možda i očekivano, ali motivirajuće te dobro došlo. Kao i WMF, motivirajuće, i dobrodošlo!


Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!