(Foto: screenshot/ Plitvice Holiday Resort/ Facebook) (Foto: screenshot/ Plitvice Holiday Resort/ Facebook)

Glamping - luksuzno kampiranje novost je u Hrvatskoj ponudi, a Plitvice resort  nudi jedinstveni smještaj u kućicama u krošnji - suživot s prirodom uz sam park prirode Plitvička jezera. Projekt je sufinancirala agencija HAMAG BICRO nepovratnim sredstvima Europske unije.

- Plitvice Holiday Resort je turističko naselje i kamp s 4 zvjezdice, u turističkom naselju imamo 37 smještajnih jedinica sa 68 ležajeva, a u kampu 120 plus 10 mobilnih kućica, i 6 indijanskih tipi šatora - istaknuo je direktor "Plitvice Holiday Resort" Damir Stanišić.

Najzanimljivije su inovativne kućice u krošnji. Ima ih pet i nalaze se na tri razine. Dnevna zona kroz golemu staklenu stijenu ima prekrasan pogled. Osim što su kućice lijepo uklopljene u prirodu, osmišljene su tako da je u njima iskorišten svaki centimetar prostora. 

Kako bi se sačuvala šuma, kućice su izgrađene u tvornici pa su naknadno montirate na stupove, što nije bio nimalo lak zadatak.

Inovativne kućice u krošnji posebnost su ovoga turističkog naselja. (Foto: screenshot/ Plitvice Holiday Resort/ Facebook)

Dio stabala koji je srušen, pretvoren je u zanimljive skulpture rukom i motornom pilom lokalnog umjetnika.

Ovo je jedan od najstarijih kampova u kontinentalnoj Hrvatskoj, radi od 1968. godine. Bio je u okupiranom području i devastiran tijekom Domovinskog rata. Danas, djeca u njemu igraju mini-golf u sportskoj zoni, a svakoga jutra gostima se nudi joga kraj bazena.

Samozatajnim vlasnicima tvrtke za papirnu galanteriju "Rotoplast" iz Svete Nedjelje, koji su na listi najbogatijih Hrvata, ali se ne pojavljuju u javnosti, ovo je bila prva investicija u turizmu. Nakon preuzimanja vlasništva nad kampom od lokalne samouprave, uložili su 12 milijuna kuna vlastitog novca, a 6 milijuna nepovratnih sredstava iz europskih fondova putem državne agencije HAMAG BICRO.

Bude li sve po planu, investicija bi se trebala isplatiti kroz deset godina. Inovativnost kućica u krošnjama donijela je cijelom kampu medijsku promidžbu, reportaže su objavljene i u britanskom izdanju VOGUE-a, u američkom FORBES-u i portalu "Place To Go". Do polovice godine bilo je gotovo 14 tisuća gostiju iz 54 države, no unatoč tome i pomalo iznenađujuće, većina ih je bilo iz Hrvatske.

Izvor: hrt.hr