U Hrvatskoj se u posljednje vrijeme sve više ulaže u razvoj održivog turizma i u proširenje ponude koja bi turiste s mora privlačila u unutrašnjost. Za miran odmor u prirodi, daleko od turističkih gužvi, idealne su Plitvice.
12:02 / 17.07.2019.
Autor: Klara Špančić
Autor:
Klara Špančić
Objavljeno:
17. srpanj 2019., 12:02
U Hrvatskoj se u posljednje vrijeme sve više ulaže u razvoj održivog turizma i u proširenje ponude koja bi turiste s mora privlačila u unutrašnjost. Za miran odmor u prirodi, daleko od turističkih gužvi, idealne su Plitvice.
Glamping - luksuzno kampiranje novost je u Hrvatskoj ponudi, a Plitvice resort nudi jedinstveni smještaj u kućicama u krošnji - suživot s prirodom uz sam park prirode Plitvička jezera. Projekt je sufinancirala agencija HAMAG BICRO nepovratnim sredstvima Europske unije.
- Plitvice Holiday Resort je turističko naselje i kamp s 4 zvjezdice, u turističkom naselju imamo 37 smještajnih jedinica sa 68 ležajeva, a u kampu 120 plus 10 mobilnih kućica, i 6 indijanskih tipi šatora - istaknuo je direktor "Plitvice Holiday Resort" Damir Stanišić.
Najzanimljivije su inovativne kućice u krošnji. Ima ih pet i nalaze se na tri razine. Dnevna zona kroz golemu staklenu stijenu ima prekrasan pogled. Osim što su kućice lijepo uklopljene u prirodu, osmišljene su tako da je u njima iskorišten svaki centimetar prostora.
Kako bi se sačuvala šuma, kućice su izgrađene u tvornici pa su naknadno montirate na stupove, što nije bio nimalo lak zadatak.
Dio stabala koji je srušen, pretvoren je u zanimljive skulpture rukom i motornom pilom lokalnog umjetnika.
Ovo je jedan od najstarijih kampova u kontinentalnoj Hrvatskoj, radi od 1968. godine. Bio je u okupiranom području i devastiran tijekom Domovinskog rata. Danas, djeca u njemu igraju mini-golf u sportskoj zoni, a svakoga jutra gostima se nudi joga kraj bazena.
Samozatajnim vlasnicima tvrtke za papirnu galanteriju "Rotoplast" iz Svete Nedjelje, koji su na listi najbogatijih Hrvata, ali se ne pojavljuju u javnosti, ovo je bila prva investicija u turizmu. Nakon preuzimanja vlasništva nad kampom od lokalne samouprave, uložili su 12 milijuna kuna vlastitog novca, a 6 milijuna nepovratnih sredstava iz europskih fondova putem državne agencije HAMAG BICRO.
Bude li sve po planu, investicija bi se trebala isplatiti kroz deset godina. Inovativnost kućica u krošnjama donijela je cijelom kampu medijsku promidžbu, reportaže su objavljene i u britanskom izdanju VOGUE-a, u američkom FORBES-u i portalu "Place To Go". Do polovice godine bilo je gotovo 14 tisuća gostiju iz 54 države, no unatoč tome i pomalo iznenađujuće, većina ih je bilo iz Hrvatske.
Izvor: hrt.hr
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora