Glas Hrvatske

18:00 / 18.12.2018.

Autor: Branimir Njikoš

Organski luksuz na Hvaru

Uvala Maslinica na Hvaru (Screenshot: hr.geoview.info)

Uvala Maslinica na Hvaru (Screenshot: hr.geoview.info)

Foto: - / -

U uvali Maslinica na Hvaru bit će izgrađen luksuzni hotel vrijedan oko 30 milijuna eura. Pratit će ekološke i organske standarde, a cilj njegova investitora je ponuditi posebnost, a ne elitizam.

Građevinsku dozvolu za gradnju ovog luksuznog izdanja dobila je tvrtka Hvar Star Residence iz Splita iza koje stoji francuski ulagač i bivši najbolji svjetski bankar za 2009. godinu Daniel Truchi. Zoran Pejović, voditelj projekta, otkrio je za Jutarnji list kako se radi o jednoj od najskupljih investicija u Hrvatskoj - vrijednosti oko 500.000 eura po smještajnoj jedinici, što znači da će prosječna cijena noćenja biti oko 500 eura. U Hrvatskoj sličnu cijenu po smještajnoj jedinici imaju još samo dva hotela.

Zoran Pejović (Foto: Davor Visnjic/PIXSELL)

Zoran Pejović (Foto: Davor Visnjic/PIXSELL)

Foto: - / Pixsell

Viši standard od propisanog

- Moje je mišljenje da nije pogriješio jer je uvala Maslinica dragulj. S jedne strane je dovoljno osamljena, a s druge strane Stari Grad je jako perspektivna destinacija. Projekt ima dvije faze. U prvoj razvijamo prvi hotel sa 53 ključa od kojih je 50 soba, a tri su depandanse koje će biti poput tri vile. Osim toga, gradit će se wellness i spa u posebnoj građevini, čija će površina iznositi 600 četvornih metara. Kategorija je pet zvjezdica, a sve će jedinice imati barem 25 posto viši standard od propisanog. Najmanje smještajne jedinice imat će površinu 42 četvorna metra, a bit će ih i onih od 120 četvornih metara - rekao je Pejović.

Ekološki iskorak

Osnovna ideja u razvoju ovog projekta bila je očuvanje okoliša, zbog čega je hotel i uklopljen u krajobraz. Jedna od smjernica je i prilagodba organskim standardima pa će se kod održavanja bazena koristiti ozonski pročistači, a ne klor.

- Ne želimo koristiti klasična, nego organska sredstva za pranje. Nastojat ćemo što je moguće manje biti agresivni prema prirodi. Neke druge stvari su manje problematične, tako da će posteljina biti od organskih materijala, nećemo uopće koristiti plastiku za jednokratnu upotrebu – pojasnio je Pejović.

Pogled prema gostima milenijalcima

Planirana je i proizvodnja organske kozmetike koja će se temeljiti na mirisima bilja otoka Hvara, za što će biti zadužen jedan renomirani hrvatski proizvođač kozmetike.

- Mi želimo ući u zonu ili nišu luksuznog organskog, iskustvenog hotelijerstva. Dakle, ne ciljamo luksuz u tradicionalnom smislu te riječi, gdje su najpoznatije svjetske trgovine, zlato, sjaj – rekao je Pejović, koji je nadodao da im je cilj privući goste svih dobnih skupina, ali da razmišljaju i o milenijalcima koji uskoro postaju najbrojnija dobna skupina na svijetu, jer dugoročno treba razmišljati o vrsti luksuza kojeg će tražiti generacije koje dolaze.  

Luksuz kroz iskustvo

Hotel će sezonski imati 90 radnika, što znači dva čovjeka po sobi. I to neće biti tek obična posluga, već trenirani i educirani zaposlenici koji će gostima prenositi iskrenu emociju.

- Sve to zahtijeva jednu visoku razinu treninga, ali i slobodu da zaposlenik može odvesti gosta, recimo, u maslinik, aromatični park ili voćnjak te mu sve to pokazati. Sve male priče želimo povezati u jednu – zaključio je Pejović.

Izvođač radova je križevačka tvrtka Radnik, a hotel bi trebao biti dovršen do kraja 2019. godine.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!