(Foto: TZGZ/ Instagram screenshot) (Foto: TZGZ/ Instagram screenshot)

Novi video zagrebačke Turističke zajednice naziva Zagreb Loves You prikazuje hrvatsku metropolu prije nego ju je zadesio potres i pandemija koronavirusa, a video je samo početak velike turističke kampanje. 

Prema riječima direktorice TZ Grada Zagreba, Martine Bienenfeld, kampanja je pokrenuta kako bi ostali u kontaktu sa svima koji su bili u Zagrebu i ponijeli iz njega lijepe uspomene, jednako kao i sa Zagrepčanima i stanovnicima Hrvatske koji vole metropolu.

- U zadnjih gotovo dva mjeseca doista smo imali prilike vidjeti da nismo sami te da naši sugrađani, kao i naši posjetitelji ili oni koji će nam tek doći, vole i osjećaju Zagreb. Stoga smo, putem emotivnog filma Zagreb Loves You, željeli pokazati cijeli spektar osjećaja koje smo proživjeli i, za razliku od uobičajenih turističkih promotivnih filmova, htjeli smo prikazati i naš ranjeni, ali opet živ i ponosit Zagreb. U jeku pandemije korona virusa i nakon zagrebačkog potresa, sveobuhvatnom kampanjom #ZagrebLovesYou, željeli bismo ostati u kontaktu sa svima koji su bili u našem gradu, ponijeli iz njega lijepe uspomene te, naravno, sa Zagrepčanima i ljudima u Hrvatskoj i izvan nje koji vole Zagreb - izjavila je direktorica TZGZ,  Martina Bienenfeld.

(Foto: TZGZ/ Instagram screenshot)

Iako nikada nije posjetio Zagreb, narator filma, Rob Reider, radom na ovom projektu bio je duboko dirnut, ali istovremeno i oduševljen. 

- Prije otprilike 12 godina, u razmaku od dvije godine, izgubio sam brata, kćer i suprugu zbog bolesti. Osjećaj gubitka bio je nevjerojatan. Mogu samo zamisliti gubitak Zagrepčana. No, kako je vrijeme prolazilo, dolazilo je i ozdravljenje. Ponovno sam se oženio, a upravo smo ovaj tjedan moja supruga i ja razgovarali o tome kako zajedno stvaramo nova sjećanja. Pridružujem se Zagrepčanima u molitvama za obnovu grada, oporavak, novi život i nova sjećanja - kazao je peterostruki dobitnik Emmyja, Reider.

(Foto: TZGZ/ Instagram screenshot)

TZGZ poziva sve da pošalju svoje fotografije uz #ZagrebLovesYou te postanu dio istoimene kampanje. Uz spomenute fotografije i film Zagreb Loves You, kampanja se sastoji još od dva elementa – galerije fotografija Zagreba #DreamNowVisitLater i filma Zagreb. Be There. Again… koji je turistička zajednica kreirala od postojećih promotivnih filmova kao zahvalu našim sugrađanima koji su tijekom kriznoga vremena pokazali društvenu odgovornost i ostali doma.

Kampanja traje do 19. svibnja, a pratite i sudjelujte u njoj na društvenim mrežama Turističke zajednice Grada Zagreba- Facebook, Instagram i Twitter.