foto: TZ Središnje Istre/ustupljena fotografija foto: TZ Središnje Istre/ustupljena fotografija

- U ova poprilično izazovna vremena za hrvatski turizam, Središnja Istra nastoji se pozicionirati kao idealan spoj posebnosti, kojima će zadržati stare i privući nove goste - čarobni krajolici, kulturnopovijesne i prirodne ljepote, autohtoni proizvodi i okusi tradicije, ono su čemu gosti uvijek, a naročito sada teže - rekla je direktorica TZSI Sanja Kantaruti

Upravo na tragu tih posebnosti, osmišljen je i realiziran prvi promotivni film za destinaciju brendiranu prije nekoliko godina pod sloganom "Središnja Istra-izvorna Istra". Uz prizore neotkrivenih turističkih dragulja poput Slapa Sopot kraj Pićna i Badavca u blizini Karojbe, ali i novih vizura dobro poznatih mjesta na području Grada Pazina te općina Lupoglav, Cerovlje, Karojba, Sv. Petar u Šumi, Sv.Lovreč, Tinjan, Gračišće i Pićan, odnosno sastavnica TZ Središnje Istre, video sloganom poziva gledatelje na istraživanje srca istarskoga poluotoka. 

foto: TZSI/ustupljena fotografija

Unutrašnjost je po svemu drugačija od ostatka Istre, stoga je destinacija morala dobiti i svojstven pristup u promociji, naglašavaju autori filma. - Cilj nam je bio ispričati bajkovitu priču koja će posjetitelje mamiti da istraže središnju Istru, osobito lokacije koje su pomalo skrivene i izvan puta - istaknuo je koautor filma Goran Načinović, koji potpisuje režiju, fotografiju, montažu i obradu slike.

U produkciji filma je sudjelovalo više od 30 članova filmske ekipe i statista s područja Istarske Županije. 

Razgovor s direktoricom TZSI Sanjom Kantaruti

Razgovor s direktoricom TZSI Sanjom Kantaruti

5:34