Ilustracija. (Foto: Pixabay) Ilustracija. (Foto: Pixabay)

U razgovoru za Hrvatsku riječ, ovaj mladi dramaturg i scenarist, istaknuo je kako je trenutačno angažiran na projektu snimanja serije I igranog filma Nečista krv, a do sada je Prćić radio i kao dramaturg u kazalištu te je bio koscenarist domaćeg kratkog igranog filma Šafarikova 19 te radijske drama Radio Beograda. 

- Rad na različitim projektima donio mi je različita iskustva. Prvi veći projekt u koji sam uključen bio je 2017., a to je bila predstava Fotografija 51 koja je inspirirana životom znanstvenice Rosalind Franklin koja je otkrila molekulsku strukturu DNK. I tada i kasnije dosta sam surađivao s redateljicom Tarom Manić, radili smo projekte i na radiju. U dokumentarnoj radijskoj emisiji Tragovi u đubretu okupili smo čistače smeća koji su pričali o svojim iskustvima, posebno o predrasudama prema njima. Posljednje što sam skupa radio s redateljicom Manić je adaptacija autobiografije Branislava Nušića u pet minijatura za koje ne znam jesu li još sve emitirane – rekao je Prćić.

Dejan Prćić urednik je internetske stranice Filmoskopija, projekta pod pokroviteljstvom Filmskog centra Srbije. Razvijajući kritičku misao, prvenstveno kod mladih, kako autora tako i čitalelja, Filmoskopija teži biti prostor za sve koji promatraju, donose zaključke i upućuju na drugačiju točku gledišta. 

- Filmoskopija upućuje na drugačiju točku gledišta, ona je mjesto dijaloga a ne sudnica. Po meni, svako je mišljenje legitimno ako se dobro struktuira. Posljednjih petnaestak godina filmska i televizijska kritika u Srbiji je prerasla u kritiku na osobnom nivou, ljudi se bave tuđim osobnim stvarima umjesto filmovima. Također, u medijima je sve manje prostora za filmsku kritiku. A imamo slučaj da postoje neki mladi autori, poput Mile Turajlić, Ivane Mladenović ili Maje Novaković, koji postižu zapažene rezultate na relevantnim međunarodnim festivalima, a mi o tome ovdje praktički pojma nemamo. Njihov rad, među ostalim, želimo predstaviti. Tim Filmoskopije čine mladi autori, većinom dramaturzi, kako studenti tako i postdiplomci. Imamo i intervjue, sagledavanje nekog ostvarenja iz forme trokuta. Čini mi se da sve više ljudi zna za nas- zaključio je.

(Izvor: ZKVH)