Polaznici škole  English Einstein. (Foto: Škola engleskog za predškolce i školarce English Einstein Čitluk/ Facebook) Polaznici škole English Einstein. (Foto: Škola engleskog za predškolce i školarce English Einstein Čitluk/ Facebook)

Dvije mlade djevojke iz Širokoga Brijega, Ana Vukoja i Zdravka Hrkać, uspjele su ostvariti svoju ideju o pokretanju škole za učenje engleskoga jezika. Škola English Einstein danas je najbrojnija škola engleskoga jezika za djecu u Hercegovini. Škola broji više od 200 članova, a djeluje u  Širokom Brijegu i Posušju te će se uskoro formirati i podružnica u Čitluku.

Ana i Zdravka upoznale su se na studiju engleskoga i hrvatskoga jezika i književnosti 2008. godine. Nakon četiri godine poznanstva, pri kraju studija, počele su razvijati ideju o pokretanju škole.

English Einstein školica osmišljena je tako da djeca uče strani jezik usporedno s maternskim jezikom jer je to najidealnije vrijeme za učenje bilo kojeg jezika.

Posebnost ove škole je interaktivna nastava. (Foto: Škola engleskog za predškolce i školarce English Einstein Čitluk/ Facebook)

- S obzirom na to da nisu svi imali priliku učiti engleski jezik od vrtićke dobi, jer nije bilo nas, osmislili smo program i za školarce. Na početku smo s malom djecom koristili Total Physical Response metodu koja je bila idealna za mlađu dob, međutim, nakon nekog vremena shvatili smo da ta metoda nije dovoljna sama po sebi, pa smo same osmislile metodu koja je mješavina svih metoda, i ona je, možemo reći, naša metoda – ispričale su Ana i Zdravka za portal Manager.ba.

Pored učitelja i metode koji su ključni za uspješnost usvajanja jezika bitna je i motivirajuća sredina. Tako su učionice u kojima se održava nastava oslikane likovima iz knjiga iz kojih djeca uče engleski, te osim tih likova ukrašena dječjim crtežima.

Mlade profesorice dodaju kako škola raspolaže s modernism audiovizualnim sredstvima, projekcijskim platnom, zvučnicima i laptopima koje koriste i djeca prilikom nastave. Ističu kako je za dobru i kvalitetnu edukaciju ipak najvažniji prisup djeci i odnos prema poslu.

- Ova školica je posebnija samim tim što se mi vodimo našom logikom, iako su nas na fakultetu učili drugačije. Naša logika je da bez pokazivanja ljubavi i ostvarivanja prisnijeg odnosa nema uspješnog učenja. Mi djeci trebamo pružiti osjećaj doma i dati im takvo okruženje da znaju  da smo im i teacher i mama i teta i prijatelj u jednom – zaključuju mlade profesorice engleskoga jezika.