Zagreb je na dalekim tržištima cijelu godinu prisutan kroz razne aktivnosti (Foto: Facebook) Zagreb je na dalekim tržištima cijelu godinu prisutan kroz razne aktivnosti (Foto: Facebook)

Zagreb je državni rekorder prema rastu turističkih posjeta. Posljednjih je godina najveći broj posjetitelja metropoli zabilježen u zimskim mjesecima, no gostima iz Sjedinjenih Američkih Država, Južne Koreje, Kine, Australije, Velike Britanije, Njemačke i Španjolske, kojih je u srpnju i kolovozu najviše u glavnome gradu, ne smeta vrućina niti činjenica da Zagreb nema more. 

Posjetiteljima ne smeta što Zagreb nema more (Foto: Facebook)

Samo u srpnju zabilježeno je 10 tisuća više gostiju nego lani što je 9 posto u odnosu prema istom mjesecu prošle godine dok je porast noćenja 11 posto veći od prošlogodišnjega srpnja.

U prvih osam mjeseci ove godine Zagreb je posjetilo više od 900 tisuća turista, 9 posto više nego prošle godine što metropolu drži na vrhu prema broju posjetitelja.

(Foto: Facebook)

- Mi nemamo megalomanske planove rasta niti na tome gradimo svoju turističku sliku, plan nam je za ovu godinu bio upola manji, ali želimo u svakom segmentu usluge podizati kvalitetu i sadržajnost - izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld.

Ljeto na Strossu je jedno od događanja koje privlači turiste u Zagreb (Foto: Facebook)

Plesne večeri na Zrinjevcu, Ljeto na Strossu, Zagrebačka dvorišta koja pričaju svoje priče uz odličnu glazbu, dobru hranu i piće, teatarske večeri, Mali plac samo su neka od događanja koja su metropolu pretvorila u primamljivu turističku destinaciju.

Struktura zagrebačkih turista bitno se razlikuje od one na razini Hrvatske (Foto: Facebook)

- Baš kao i u cijeloj državi i nama su najjači turistički mjeseci u godini postali srpanj i kolovoz samo što se naša struktura gostiju bitno razlikuje od one na razini Hrvatske jer su među prvih pet tržišta gosti sa svih kontinenata. Na dalekim tržištima cijelu smo godinu prisutni kroz razne aktivnosti. Tako sada pripremamo promociju u Australiji u kojoj Hrvatska još nikada nije radila predstavljanje svoje ponude. Pratimo tržišta, analiziramo ih i reagiramo. Važno nam je da u turističkom prometu nemamo velikih oscilacija, nego kontinuiran, makar i mali rast, uz stalno podizanje kvalitete i razine usluge. Bitno je da želimo zadržati sadašnju sliku Zagrepčana kao dobrih domaćina koji se svojim gostima još uvijek vesele, koje građani osjećaju i cijene - ističe Bienenfeld strategiju kojom je Zagreb krenuo među europske turističke prijestolnice.