(Foto: ilustracija) (Foto: ilustracija)

Josip Majić rođen je u Kanadi, 1996. godine diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu, a s 26 godina otišao je u Sjedinjene Američke Države. U Lijepu našu vratio se kada mu je sin kretao u prvi razred osnovne škole. Smatra kako se u Hrvatskoj može zaraditi čak više nego diljem Europe, ali da je potrebno raditi kao u  Irskoj ili Njemačkoj.

- Posla ima, naročito za informatičare i nema potrebe ići van. Tržište je globalno. Tko ima imalo mota, može naći posla, ne treba imati ni neko predznanje. Sve se nauči. Unutar informatike ima toliko različitih grana, toliko različitih mogućnosti, ne morate doslovce pisati kod i računati, možete imati smisla za estetiku, za dizajn, za prodaju, marketing, za organizaciju. I taj koji hoće raditi može zaraditi više nego u Irskoj ili Njemačkoj, ali mora raditi kao u Irskoj ili Njemačkoj – rekao je Josip Majić.

Radna atsmofera u njegovoj tvrtki je, kaže, opuštena. Ističe kako nema ništa protiv toga da njegovi zaposlenici rade i druge projekte sa strane kako bi si dodatno zaradili.

- Open minded atmosfera znači: možete raditi što god hoćete dok god obavljate zadatke, samo dođite raditi za nas – rekao je Majić i dodao kako se u njegovoj tvrtki može provesti fleksibilno radno vrijeme te da zaposlenici mogu sebi prilagođavati odlaske i dolaske, pauze, mogu doći na posao pa u nekom trenutku izići ako moraju obaviti nešto privatno i opet se vratiti kad im odgovara.

Majić smatra da je dobra radna atmosfera pola puta prema uspješnom poslovanju. Za mlade ljude je, kaže, najbitnije da uče i napreduju, a poslije će doći poduzetnički duh, novi projekti. Naglašava koliko je bitno pratiti tehnologiju i na taj način pratiti svjetske trendove u poslovanju.

- Postoje tvrtke koje to dan danas ne razumiju, za to krivi su ljudi koji ne prate tehnologiju ili rukovoditelji koji bi trebali paziti na takve stvari ili sami djelatnici koji to prezentiraju tako da menadžment ne može shvatiti pa odu u krivom smjeru. Kako idete naprijed morate gurati naprijed i tehnologiju, inače vas tržište pojede – zaključuje Majić.