(Foto: feeds.croatia.hr) (Foto: feeds.croatia.hr)

Riječ je o promotivnoj kampanji koja je pokrenuta s ciljem poticanja fanova i turista da kreiraju svoj odmor iz snova kojeg će provesti upravo u Hrvatskoj. U sklopu kampanje kreirana je nagradna igra kroz listu aktivnosti koje turist može doživjeti u Hrvatskoj.

- Cilj nam je prikazati Hrvatsku kao zemlju bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći zanimljivosti za sebe. Odlični rezultati ove kreativne i interaktivne kampanje, ali i nagradne igre posebno u Austriji, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Belgiji, Nizozemskoj, Poljskoj, Češkoj i Skandinaviji potvrđuju popularnost Hrvatske na međunarodnom tržištu - poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

(Foto: feeds.croatia.hr)

U nagradnoj igri, ove je godine sudjelovalo više od 12 tisuća fanova, koji su odabranih top sedam aktivnosti podijelili na svojim profilima na društvenim mrežama. U veliko finale ušli su oni sudionici čije su objave prikupile najveći broj lajkova, a glavnu nagradu osvojila je osoba koja je imala najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje idealni odmor u Hrvatskoj.

(Foto: feeds.croatia.hr)

Njeno ime je Sophia, živi u Velikoj Britaniji i kreirala je originalnu video objavu. U Hrvatskoj će doživjeti upravo onih sedam aktivnosti koje je odabrala: vožnja kajakom po karlovačkim rijekama, paragliding u Istri, zipline u Omišu ili obilazak slapova Krke. Sophia je pokazala da poznaje hrvatske regije, kulturu i hranu, a naučila je čak i riječi hrvatske himne.

(Foto: feeds.croatia.hr)

Promotivna kampanja "Epic Week in Croatia" u svojoj je prvoj inačici, provedenoj u proljeće prošle godine kada je pobijedila Ewa iz Poljske, ostvarila doseg od 13 milijuna ljudi te je privukla više od 10 tisuća novih fanova na Facebooku Hrvatske turističke zajednice. Druga kampanja u jesen 2017. godine bila je još bolja - pratilo ih je čak 40 milijuna ljudi. U trećem izdanju pratilo ih je 50 milijuna, a nova je u pripremi.