Staničić, Bienenfeld i influenceri (Foto: facebook.com/croatia.hr) Staničić, Bienenfeld i influenceri (Foto: facebook.com/croatia.hr)

Kampanju provode slavonske turističke zajednice te Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ), jer su blogeri i influenceri svoj boravak u Hrvatskoj, uz prigodan doček direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristjana Staničića i direktorice TZGZ-a Martine Bienenfeld, počeli u Zagrebu, gdje će se upoznati s poviješću, kulturom, znamenitostima i atrakcijama glavnog grada.

Nakon Zagreba putuju u Slavoniju, gdje će u Osijeku također razgledavati grad, kušati vrhunska vina i piva iz prve hrvatske tvornice piva, da bi potom išli u Baranju, gdje će se u Kopačkom ritu voziti kanuima i tako moći fotografirati bogatu floru i faunu.

Kopački rit (Foto: ivo-biocina/croatia.hr)

Posjetit će i nekoliko vinarija, agroturizama i igrati golf u baranjskom selu Popovac, a potkraj posjeta obići će Đakovo i Vinkovce, voziti se brodom po rijekama Bosut i Spačva, dok su Vukovar, Ilok i Vučedol te vožnja Dunavom predviđeni za zadnji dan. 

Tvrđava u Iloku (Foto: sergio-gobbo/croatia.hr)

- Želimo svijetu približiti hrvatsku kontinentalnu ponudu, posebno Slavoniju, koja ima veliki potencijal za razvoj cjelogodišnjeg turizma. U "srcu" turističke godine stoga ciljano dovodimo svjetski poznate blogere, vlogere i influencere iz svijeta kako bi pokazali da i u ovom dijelu Hrvatske postoji itekako zanimljiv sadržaj za nezaboravni odmor pun doživljaja - poručio je Staničić.

Među blogerima i influencerima su neki od najpopularnijih na tržištima Njemačke, Poljske, UK-a, Švedske, Belgije i Nizozemske, a jedan dolazi i iz Japana, a svi pojedinačno imaju veliki broj fanova, od 150 tisuća do 250 i više tisuća.