Naslovnica slikovnice. (Foto: hrt.hr) Naslovnica slikovnice. (Foto: hrt.hr)

Slikovnica autorice Sanele Dropulić i izdavača Virtualnog ženskog poduzetničkog centra postala je prvi hrvatski edukacijski izvozni proizvod za mlade u poduzetništvu jugoistočne Europe. U Hrvatskoj su besplatno podijeljena izdanja po hrvatskim školama i vrtićima, prvenstveno gradovima i županijama prijateljima ženskog poduzetništva.

Darovnice autorskih prava na tiskanje slikovnice dala je autorica i direktorica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, Dropulić, Adisi Tufo iz Bosne i Hercegovine, Zori Jakolin iz Slovenije te Sofiji Bajić iz Srbije tijekom promocije slikovice u Zagrebu na Svjetski dan poduzetnica.

- Naša slikovnica koja uči o poduzetništvu je iznad svih stranačkih, političkih, društvenih podjela kojima je Hrvatska danas duboko prožeta, a cilja zajedničkom rezultatu – odgojiti mlade naraštaje u duhu poduzetništva. Danas Hrvatska, ali i cijela jugoistočna Europa bilježe veliki egzodus građana izvan granica u potrazi za boljom egzistencijom, a poduzetništvo je jedini učinkoviti odgovor da to osiguraju u svojim državama. Budemo li djecu poticali na poduzetničko promišljanje već od malih nogu, od sada i kroz slikovnicu ''Ja sam mali poduzetnik!'' naši najmađi na vrijeme će upoznati svu ljepotu rada kroz kreiranje vlastitih projekata od ideje do realizacije – rekla je autorica slikovnice Sanela Dropulić i dodala kako će djeca jednoga dana kada izađu na tržište rada imati mogućnost odabrati otvaranje vlastite tvrtke ili obrta umjesto kupnje jednosmjerne karte za odlazak van Hrvatske.

Dio iz slikovnice ''Ja sam mali poduzetnik''. (Foto: screenshot/hrt.hr)

Cilj tiskanja slikovnice i njeno distribuiranje u Sloveniji, Srbiji i Bosni Hercegovini je potaknuti  poduzetničko promišljanje od malih nogu, kod djece u starijih vrtićkih grupa, kao i učenika nižih razreda osnovnih škola.

Priprema tiska i uređivanje slikovnice za tržište izvan Hrvatske trenutno je u razvoju, a predstavnice država u kojima će slikovnica biti podijeljena djeci ističu kako su svjesne da se o poduzetništvu ne uči u osnovnim školama te kako se tek rijetki srednjoškolski i fakultetski programi bave poduzetništvom, iako je ono najpopularniji karijerni izbor mnogih mladih ljudi nakon diplome u državama razvijenog kapitalizma.

- Doista se o poduzetništvu da bi ga jednog dana mogli živjeti, mora učiti od malih nogu. Zahvaljujem autorici slikovnice na njenoj nesebičnoj gesti, na besplatno uručenim autorskim pravima za tisak i distribuciju slikovnice. Presretna sam što će uskoro učenici drugih razreda osnovnih škola u Kantonu Sarajevo, imati u rukama ovu slikovnicu i što će sa svojim učiteljicama razgovarati o poduzetništvu. Jako je važno da u najranijoj dobi djeca razmišljaju o onome što žele jednom postati, da im se pojam poduzetništva približi na naljepši i najprimjereniji način. Pored Hrvatske i Bosne i Hercegovine, očekujemo i skoro tiskanje slikovnice u Srbiji i Sloveniji - najavila je Adisa Tufo.