Predsjednica otvara Konferenciju (Foto: Konferencija Meeting G2.5 – PR i marketing/s dopuštenjem) Predsjednica otvara Konferenciju (Foto: Konferencija Meeting G2.5 – PR i marketing/s dopuštenjem)

- Cijela jedna Hrvatska živi izvan granica naše države, stoga je bitno slušati što nam iseljenici govore i predlažu. Iako smo napravili korake naprijed u gospodarstvu, pred nama je još uvijek dug put. Želimo li se brže razvijati važno je ostaviti novi prostor poduzetnicima da rade ono što najbolje znaju. Vaše iskustvo i znanje su vjetar u leđa, posebice mladima te stoga imate priliku odigrati važnu ulogu u budućnosti. Ostanimo zajedno u radu za bolje sutra u izgradnji nove Hrvatske - rekla je otvarajući Konferenciju predsjednica Kolinda Grabar Kitarović.

AUDIO: svečano otvorenje Konferencije Meeting G2.5

AUDIO: svečano otvorenje Konferencije Meeting G2.5

26:40

Konferenciji nazoči više od 200 poslovnih ljudi iz Argentine, Australije, Austrije, Bolivije, Bosne i Hercegovine, Finske, Kanade, Mađarske, Makedonije, Monaka, Nizozemske, Njemačke, Sjedinjenih Američkih Država, Slovenije, Švicarske, Velike Britanije i Venezuele, pretežito iz područja logistike, hrane, nekretnina, zdravstva, financija, građevine i IT-ja. Osim ulaganja u Hrvatsku, ovo je i prilika za hrvatske tvrtke i poduzetnike da se povežu s tvrtkama iz drugih dijelova svijeta te tako prošire svoje poslovanje.

Državni tajnik Milas na otvorenju Meetinga G2.5

Državni tajnik Milas na otvorenju Meetinga G2.5

3:22

Konferencija je započela jučer poslijepodne pitch-sesijom odnosno, natjecanjem šest hrvatskih start-upova koji su pred žirijem, sastavljenim od poduzetnika iz zemlje i svijeta, u svega desetak minuta trebali predstaviti svoje inovativne projekte. Najboljim je proglašen start-up Miret koji se bavi proizvodnjom najekološkijih tenisica na svijetu, a nagrađen je besplatnim pohađanjem jednodnevne radionice konzultantske kuće PWC te promotivnim videom u produkciji časopisa Poduzetnik. Ostali sudionici natjecanja bili su Clover, MeshPoint, STEM, Worcon i Venatus Jones. 

Uručenje nagrade tvrtki Miret (Foto: Konferencija Meeting G2.5 – PR i marketing/s dopuštenjem)

U nastavku programa održano je predstavljanje pet uspješnih hrvatskih franšiza, članica Zajednice franšiznog poslovanja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. To su Body Creator - program za mršavljenje i oblikovanje tijela koji uspješno posluje već 18 godina, Business Caffe - koncept poslovnog povezivanja koji se održava u sedam zemalja, Direct booker - agencija za najam privatnog smještaja koja svoje usluge pruža putem 21 poslovnica u sedam zemalja, Place2go - specializirani magazin s distribucijom i prodajom  u 15 zemalja svijeta, te Surf'n'fries - prodaja prženih krumpirića u posebno dizajniranoj ambalaži s više od 60 prodavaonica u 20 zemalja na četiri kontinenta.

U Hrvatskoj trenutačno posluje oko 200 franšiznih sustava s oko 17.000 zaposlenih, na oko 1000 lokacija. Međutim, istaknuto je, prostora za napredak ima jer je, od ukupnog broja franšiza na hrvatskom tržištu, njih svega oko 12 posto hrvatskog podrijetla. 

Detalj s Konferencije (Foto: Konferencija Meeting G2.5 – PR i marketing/s dopuštenjem)

Tijekom programa Who is Who in G2 svaki sudionik dobio je priliku ukratko predstaviti svoje poslovanje i istaknuti s kime se želi povezati. Tako je na jednome mjestu predstavljen niz uspješnih projekata – od građevinskih i metalurških preko turističkih, IT i HR usluga sve do konzalting usluga za savjetovanje poduzetnika i komunikacijski menadžment.

Sesija "Who is who in G.2" (Foto: Konferencija Meeting G2.5 – PR i marketing/s dopuštenjem)

Danas je na programu pet panel diskusija na kojima će sudjelovati više od 30 sudionika, poznatih hrvatskih gospodarstvenika iz zemlje i svijeta, kao i predstavnici državnih i lokalnih institucija, a razgovarat će se o Hrvatima i modi, aktualnostima u domaćem IT sektoru, iznimnim hrvatskim izvoznicima, uspješnom poslovnom povezivanju Kanade i Hrvatske te iskustvima rada Hrvata poduzetnika u Austriji. 

Između panela, sudionici će imati prilike čuti i nekoliko inspirativnih poslovnih priča – Marca Buzolića iz Plave Lagune, Vlade Lendvaja iz Hrvatskog saveza informatičara te Tomislava Anadolca i Hrvoja Bušića – tvoraca najboljeg gina na svijetu. Program će zaokružiti kratka predavanja prof. Bože Skoke na temu razvoja identiteta i brenda Hrvatske, lobista Natka Vlahovića o važnosti skorašnjeg predsjedanja Hrvatske Europskom unijom te uglednog dizajnera Borisa Ljubičića na temu važnosti dizajna i stvaranja vizualnog identiteta za Hrvatsku.

Sudionike očekuje i pet panel diskusija na kojima će sudjelovati više od 30 sudionika - poznatih hrvatskih gospodarstvenika iz zemlje i svijeta te predstavnici državnih i lokalnih institucija.

Od predstavnika hrvatskih modnih brendova sudionici će saznati kako su hrvatski dizajneri uspjeli plasirati svoje proizvode u svijet te će imati priliku pogledati mini modnu reviju.

(Foto: Maja Luketić Raguž)

Razgovarat će se i o stanju u hrvatskoj IT industriji te što se može učiniti na tom području kako bi se poboljšala trenutačna situacija. Nekoliko uspješnih hrvatskih izvoznika otkrit će sudionicima što je zaslužno za njihov poslovni uspjeh te ponuditi svoje viđenje - kako stvoriti nova tržišta za hrvatske proizvode i usluge. 

Više o ovoj poslovnoj inicijativi za Program za Hrvate izvan RH govorio je osnivač Josip Hrgetić

AUDIO: Josip Hrgetić o Konferenciji G2.5 (Autor: David Rey)

AUDIO: Josip Hrgetić o Konferenciji G2.5 (Autor: David Rey)

5:00